7.detsember

Jag är hemma och ledsen lite. Tiden går så snabbt, vill inte att det rinner iväg. Nästa helg åker igen till Stockholm, då åker Jennica bort. Sen är jag ensamma fyra veckor. Jag skrev helt plötsligt till min Malmö kompis, skriva bara lite. Jag berättade även om honom att det går sakta med honom. Han behöver tid att känna efter att vara helt säker med mig, att jag leker inte med honom. Jag saknar honom hela tiden, vet inte vad kommer hända nu inom en månad inom ett år. Jag har känslorna med honom, och det har även honom. Vi båda är lite rädda att inleda så snabbt förhållande. Han vill lära känna mig bättre. Vet inte när kan vi ses igen. Han kan inte åka i mitt i veckan, kanske under helgen. 
Jag känner att får min mens snart, är lätt irriterad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0