9.detsember

Idag var en av mina dåligaste dagen. Det känns att måste prata med honom ordentligt, vara ärlig med honom, prata hur jag känner och hur jag tänker. Det är så att börjar tänka att han är inte seriös med mig och vill bara ha sex. Vi känner varandra en månad och vi måste ju känna något med varandra. Jag har erkänt tidigare att jag är rädd att blir kär i honom. Han svarade då att vi måste ge tid för det. Sista dagarna känner jag att han undviker mig-han svarar inte alltid tillbaka. Han säger på kvällen att han ska sova nu och senare ser jag att han varit online ...kanske är jag fel ute jag vet inte. Men vill ha klartecken med honom att vi båda vill hundra % . Vi pratar till varandra att saknar varandra och tänker på varandra men det räcker inte för mig. 
Nu pratade jag med honom. Han har funderat mycket de sista veckorna på mig och framtiden. Han är osäker vad han känner. Han känner vänskap och kärlek , båda, men hans känslorna är inte så starka som jag har. Vi håller kontakt som vanligt och se hur det blir. Det känns lite jobbigt att veta att han har inte så starka känslorna som jag har. 
Men vi har kontakt med varandra som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0