11.februari

Idag är ledig, igen, inget jobb. Måste gå till ams, och fråga hur kan lämna in aktivitetsrapporter, ser ut att jag kan inte alls att lämna in. Fattar inget just nu. Sen ska gå och köpa present till J. Nu ser det ut att de kommer alla till hennes kalas, saknar bara två svar just nu. Imorgon är det sista dag att svara, jag ska vara glad, om det kommer bli mindre till hennes kalas. Blir jobbigt att dela de alla i sängen och på soffa, har inte många kuddena eller täckena heller nu. Hur kommer själv att sova , vet inte....om det skulle vara redan måndag. Jag är kär i honom snart, vi skriver varje dag med varandra, och han börjat skicka puss till mig. Igår vi pratade igen när ska komma dit, och han sa att han kan hjälpa till att betala biljetterna. Han sa att han kan svara samma vecka när skulle komma till honom. Det är två veckor nu dit. Jag saknar honom så mycket, jag vill träffa honom redan nu om bara kan. Jag är rädd att vi bara pratar såhär och vi kommer inte träffas, är så himla rädd för det bara. Vill inte bli ledsen . jag har redan börjat period när är mycket känslig, och ledsen. Nu hoppas att idag kommer min arbetsgivarinytg att få a- kassa, räknar hit och dit, och min sms lån kommer ränta nu, som inte räknat, nästan tusen redan på en lån, och andra kommer bli dyrare. Om bara kan komma til O, då kan ta det lite lugnare, och nu är problem med M också, som tänker flytta kanske till Finland. Han varit på arbetsintervju, och sa at han sade till mig, men hörde inte att han sa det till mig. och nu är det jag, som är dum i huvudet. Jag hatar honom så mycket, jag önskar att han kommer inte mer störa oss...jag vill träffa nån annan, vill vara med honom, med min M kille, vill åka till honom nu. Jag börjar få mer känslorna mot honom. Jag vill vara nu bara med honom.,...det finns ingen annan just nu för mig, jag har inga ögon till andra. Jag är rädd att förlora honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0