12.februari

Jag är trött nu. Jobbade idag och känner mig helt slut. Imorgon få lön, och det är lite mer än hade räknat. Och sen skickade min vän A pengar, när S var här två veckor. Jag har massor av räkningar kvar, betalade nu av ett lån, men har räkningar kvar plus den andra lånet också. Det känns varje dag som går, att det är nånting mellan oss, och jag känner att även han känner likadant nu. Om det inte skulle varit så, då skulle inte han skriva med mig. Han börjat att skicka pussar med meddelande nu också. Igår vi skicka bilderna, jag frågade honom också, att skicka en ny bild, han har skägg, som tyckte inte om. Han ska raka när vi ses. Jag börjar få mer och mer känslorna nu med honom, jag ä rädd att börjar bli kär i honom redan nu. Jag vet inte. Han skulle kunat ses mig den helg nu, om jag bara inte haft J, och hennes kalas. Han vet inte än,om han kan byta helg med sin dotters mamma. Idag frågade honom om de har bra kontkt, han sa, att sådär. Men tror att de har inte så bra kontakt nu med varandra. Kankse om två veckor kommer vi kunna ses. Jag är rädd för det, jag vill träffa honom nu. Nu kommer J att vara borta två veckor och jag hoppas nu att jag kan träffa honom äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0