14. februari

Idag är det J-s kalas. Nu har jag städat hemma, finns mycket att göra men dricker lite kaffe. Kl.12 hon ska till frisören här över gatan. Jag var tvungen att ge min present redan nu, hon sa att hon vet vad det kan vara. Hon var glad när hon öppnade den . Kl17 kommer 7 tjejerna hit, blir 6 som kommer sova över här och imorgon ska hon gå till sin pappa. Sen ä jag ledig från henne två veckor. Hoppas att får jobba nu. Den vecka jobbade bara två dagar. Men ser ut att jag får a kassa nu. Sista papper som måste skicka in nu. Vi håller kontakt varje dag med honom, vi kommer att ses om två veckor nu. Hoppas vi båda. Jag skickade imorse meddelande , önskade ha en trevlig helg med tjejerna och ha en fin alla hjärtans dag. Hans mobil ä. Avstängd, vet inte när han ska öppna nu, då ser han direkt mitt meddelande. Nu ska fixa hemma lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0