15.februari

Nu är det över, J-s kalas. Det blev en lyckad kalas för henne. Hon hade så kul och roligt nu. Men jag är så trött, de var fyra tjejerna som var uppe tills klockan tre mitt i natten. Nu 'är hon hos pappa redan. Det känns så konstigt nu att vara ensamma. Nu gäller det bara jobb,och han....jag hoppas nu så mycket att vi kommer att träffas snart. Om jag bara kunde då vill åka till honom redan nu. Jag saknar honom så mycket, han skrev tillbaka igår, och skickade puss igen. Det är han som vill träffa just nu, om vi bara kan ses redan nu att gå vidare tillsammans eller vara bara vänner. Han är seriöst nu med mig , om allt som han skrev försod jag det, att han vill inte mig bara för sex. Jag har ingen aning hur kommer jobba nu nästa vecka, har ingen sms eller samtalfrån jobbet. Men skickar in nu direkt den sista papper och sen måste a- kassa börja betala mig , om de inte gör då kan då åka till... jag räknar nu , och den månaden blir ca ---sjutusen... som klarar inte att betala, det är inte tiotusen i alla fall. Det är så jobbigt just nu...att inte betala sina räkningar men jag är på vägen dit att bli mindre och mindre att betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0