17.februari

Jag vet inte mer vad jag gör med honom....igår skulle vi ses på skype, han fick besök av sin bror. Idag han helt plötsligt försvann, skrev att vi kan ta ett nytt förök imorgon, han måste gå. jag skrev , ok, ingen problem skickade en puss...men han skickade inte tillbaka, men läste...nu skrev om han kan ses imorgon kväll..jag vet inte vad han svarar. jag såg honom, jag vill ha honom..men förtår inte att han försvann så snabbt nu. Jag börjar bli orolig nu...jag vill att han kan svara nu...kanske hans ex kom hem så tidigt....jag vet inte mer om kan lita på honom nu mer. Jag är rädd att förlora honom. Jag vill träffa nu honom. Vi planerar att ses nästa fredag ,men det är inte alls 100 % säker att han kan ses då. Om han kan svara nu till mig...och han svarar imorgon på morgonen då kan lita på honom. Vi är nu över en vecka varit och skrivit till varandra, drömt om varandra, skickat bilderna...håller det så länge, när vi kan ses. Det finns ingen annan just nu för mig. Bara han....han svarar ...bara - vi får se ...han svarade nu med puss, allt är ok mellan oss.. Nu kommer jag jobba fyra dagar , känns helt ok för mig. Jag har fortfarande konto i minus, denna månad går igen upp till tio tusen....jag hatar så mycket mig själv, att inte kunna klara betala sina räkningar. Och måste bestämma när ska ta semester, jag fundera nu att tar redan i juni två veckor och sen kommer att jobba hela juli månaden, och sen i augusti extra som vanligt. Nu behöver bara jobba att betala min smslån, som bara växer hela tiden. Nu har a sjutusen som måste betala i slut av mars. Måste bara bita ihop. jag vet att jag klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0