21.februari

Jag orkar inte skriva här nu varje dag. Just nu är det jobb som är viktigaste, jobbar nu fem dagar och det känns helt ok. Måste jobba nu mycket att komma bort från sms lån. Igår fick jag svar från a-kassa, jag var helt säker att de kommer inte betala, men jag har rätt till a-kassa. Jag blev glad men när läste hur lite jag få en dag då blev lite besviken såklart...bara 144 krona per dag, men det är bättre än ingenting. Nästa helg skulle åka till honom men just nu är det stor frågetecken. Han vet inte än om han kommer ha sin störta dotter eller inte. Dessutom har jag inte fått ingen mens heller. Han vet inte det än men bättre att säga. Jag vill inte åke när har mensen ju heller. Då blir det ingen sex mellan oss. Just nu känns med honom att det blir en het sex. För några dagar sen började han skriva igen om det. Att det är för många hinder mellan oss om det kommer bli nåt mer mellan oss osv. Jag sa honom att vi vet inte det innan vi har träffat varandra. Det är bättre att vi kan ses så fort bara kan att ses. När vi har träffats då vet vi säkrare om det finns nån mer känsla mellan oss eller inte. Han skriver inte mer till mig denna "puss" tecken, nu skriver han mer P & k, det betyder puss och kram.... Man skriver inte så lätt till varandra så, jag betyder för honom nånting när han skriver så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0