24.februari

Sista två veckorna har varit mina lyckligaste tills igår....jag trodde på honom, jag litade på honom, jag öppnade mig för honom och nu det allt är slut....vi prata mycket om allt igår. jag börjar gråta igen....jag vill inte tänka mer på honom, han förklarade att han vill inte leva celibalt dvs att vara utan sex....jag skrev om mina känslorna, och att han sårade mig mycket nu. Han vill vara vänner, men jag kommer inte att klara det., och sen frågade om han träffat nån annan, han sa nej, men att hans förra kk har hört av sig. Sen frågade om han vill träffa henne, han sa"kanske". Han ä inte säker med inget. Han säger det är för många hinder mellan oss, Jag kan inte fatta att det är slut- vi planerade att ses nu i helgen, men hans dotter kommer till honom nu. Då blir det ingen, men att han låt att gå så långt nu, jag kan inte förlåta honom. Han sårade mig riktigt mycket just nu, han har förstått att jag har haft lite för mycket starka känslorna med honom. Jag vet inte hur jag kan komma ur det nu, hur kan jag glömma bort honom. Nu är jag så rädd att lita på nån ny, jag är rädd att träffa nån, jag är så rädd....Det gör just nu så mycket ont i hjärtat att jag vet inte hur länge jag orkar mer. Jag gråter hemma...ute har jag falsk leende bara. Jag tänker på honom, jag saknar honom så mycket just nu. Jag kunde inte sova hela natten. Vi slutade samtal att kanske bättre att undvika varandra några dagarna. Sen ville han se mina bilderna som gjorde för honom, sen sa att jag raderade allt nu. sen bara godnatt och kram , det var allt.Nu radrerade alla hans bilderna och hans meddelande också. Nu måste gå vidare, men just nu mår jag så dåligt..nu när jag är mest sårbar, nu när tänker o saknar J-s syckon som är i hilmlen. När det är slut, när går det över. Jag vill vara lycklig jag vill bli kär i någon och nu är jag igen ensamma. Jag hittar någon, jag börjar får känslorna och sen allt förvinner bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0