26.februari

Jag blev så arg idag. Först kollade a-kassa, där får jag ingen öre nu. Och nu socialen fick bara 280 kronor, de hade räknat underhållstsöd, men har inte den månaden. Nu kommer jag överklaga denna. Jag blev så besviken , allt började känns bättre och nu måste ta igen nytt lån....jag jobbat ganska mycket, men nu kommer att betala av sms lånet, det är ränta redan. Idag fick veta att en annan hotell söker fast personal, nu kommer söka denna tjänsten. Det är jobbigt för J nu, om jag kan få det jobb. Det betyder att kommer jobba heltid och ingen sommarsemester. Jag måste jobba mer att leva helt noralt liv. Jag hatar mitt liv så mycket just nu. Jag är fortfaande ledsen, besviken på honom. Igår på morgonen vi pratade sista gången, han sa att han ville träffa mig, han lider med mig( berättade om min svåra perioden), han sa också att vi skulle inte inlett någon, vi skulle inte börjat planera dejten, jag vet inte , det gör just nu så himla ont i hjärtat att vet inte hur ska klara den perioden, att komma över honom nu. men på lördag vi ska gå ut, samma ställe . Hoppas det blir roligt som förra gången ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0