2.vebruari

Hemma idag och ska städa och tvätta. Sen jobbar jag tre dagar. Jag är galen i honom nu på riktigt. Vi chatta lite idag och vi vill träffa båda och han vill att åker dit, han fixa hotell eller hans syrrans lägenhet för oss. Jag hoppas nu, men vill inte hoppas för mycket heller nu att det blir nåt mellan oss. Nu måste vil bara bestämma när jag ska åka. Det passar för mig i slut av februari bättre, eller redan nu helgen. Vet inte hur det blir. Jag tänker på honom så mycket nu. Och kommer bi lycklig att får träffa honom nu äntligen. Jag känner att han är nånting för mig, jag har den känsla nu som vill att det blir för båda. Jag vill inte bli besviken nu...vill inte. Det varit jobbigt sista tiden, när har chattat med killar och han, sista killen, som bara tyckte att var leksak för honom. Nu är det tvättstuga och vi träffades på skype, det känns nu helt 100% med honom, jag vet inte just nu har jag den känslan....han ska kolla upp om han kan redan nu helgen , annars blir det om tre veckor. Kanske bättre att ses redan nu. Då om vi kommer inte bli tillsammans kan vi gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0