5.februari

Jag har inte orkat öppna data några dagar nu. Bara så trött efter jobbet. Jobbar mycket nu, men är ledig under helgen. Sen är J en vecka till hos mig och fira henne hemma hos mig. Sen är jag utan henne två veckor och hoppas att kan träffa min "kille". Vi prata varje dag , och det känns att det är nånting på gång. Jag känner mer med honom, och jag hoppas att det är nånting . Men om vi kommer att ses då blir det om tre veckor, och sen åker jag till honom. Jag är rädd att åka så långt såklart, men men. Jag ska göra allt att få träffa honom. Nu vill ha honom. Finns ingen plats för nån annan, och har förstått att även han vill träffa mig på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0