8.februari

Det är söndag och jag är ensamma, J är hos sin kompis S. Ikväll kommer hon hem. Det har varit en tufft vecka för mig. Att höra om sin pappa som blivit sjuk, det var inte alls så kul. Jobba nästan hela veckan, och nu kommer jag kanske vara helt utan jobb nästa vecka. Jag vet inte, för att har ingen sms har fått. jobbar bara på torsdag men då på Radisson( mindre pengar). Nu började räkna ihop mina sms skulder, det finns denna månaden ca sju tusen. Jag vill bli av med allt nu och leva ett normalt liv nu. Det är så himla jobbigt just nu känner jag, måste kunna jobba nu mycket. Hoppas att blir mer jobb när J är hos M. Sen kommer åka , kanske till Malmö, då kommer ta ledigt två dagar säkert. Jag vet inte än, om åker. Om han kommer att byta helg med sin första , jag vet inte än. Vi skrev även igår lite. Jag börjar bli småkär i honom, jag vill träffa honom nu och vill göra det snarast, vill inte mer vänta. Jag saknar honom redan nu. Det gör ont i hjärtat just nu. Kanske kommer, och överaska honom nu , utan att säger att åker dit. Men har inte råd att göra det. Jag behöver även pengar för det att åka dit, och biljetterna bara blir dyrare varje veckan. Samtidigt tänker om P kommer kontakta mig när han kommer tillbaka till Sverige. Vad kommer att svara honom. Jag vet inte. Vill inte tänka på det så mycket. Nästa helg ä J-s kalas, det kommer ta allt min energi nu. Det blir så jobbigt med allt nu. Men om en vecka kommer hon vara hos M. Då är jag helt ensamma, då kommer jag njuta mitt liv fullt. Kanske ska gå ut. Det behöver jag lite, att få vara ute, och träffa folk. Idag började jag sticka till mig själv en ny tröja. Tänkte att det är jag värd. Hoppas att det räcker med garn bara. Och har bestämt nu att lämna engelska, jag känner att jag kommer inte att plugga mer på högskola, eller inte nu. Det blir för mycket, ta studielån och betala sen tillbaka. Just nu vill betala av mina skulder, eller en hel del i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0