9.februari

Ledig från jobbet, ingen sms eller samtal för imorgon heller. Klockan 12 tiden ska placka bort mig netwic, har läkartid imorgon. Hoppas jobba då på onsdag och på fredag. Nu ska handla klart vad behöver handla för kalas. Idag ska köpa kalas grejerna, ska kolla upp vad behöver handla bara mer. Kl 17 tid ska hämta J. Mamma skickade lite pengar, betalar några räkningar, nu måste hålla ihop att inte börja explodera med min ekonomi. slut att låna. Skickade till Backman att behöver arbetsgivarintyg, hoppas att de postar det nu, och jag får a- kassa nu. Det ä sista papper som de behöver nu. De måste betala nu de dagar när är utan jobb. Fyn, hur länge ska man vänta, jag stämplar redan nu. Hoppas att blir igen 0 i aprill eller i maj. Samt väntar nu mars, när få veta om ska få eller måste betala skatt. Jag är orolig att få inte så mycket, att kanske måste betala, för att har inte jobbat så mycket, men har ju lånat. Kanske blir semester i Spanien, med A OCH A och alla barn, vi ska hyra villa där. Vet inte säkert, men kanske. Det behövs att kunna få semester med J, och inte vara ensamma. Saknar honom så mycket just nu, vill träffa honom nu. Imorse vi skriva lite, skicka lite bilderna, drömma lite. Vet inte säker om vi kommer att träffas nu eller inte, men hoppas att kan planera om en vecka allt. Jag väntar min lingon besök nu också. Om det skulle komma nu, då kommer åka nästa vecka redan. Om en vecka kommer P också tillbaka, vet inte om han kommer kontakta mig eller inte. Jag bryr inte så mycket om honom mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0