10.januari

Det är lördag och mår lite bättre. Igår chatta lite med honom, jag skrev att jag springer inte nu efter nån annan, att måste komma över honom nu först. Han sa att det gör jag rätt. samt skrev att ex kommer tillbaka, att få lite ledigt från dottern. Då slutade han med godnatt och sen min strömmen gick, och han inte läst min sista meddelande. Klockan är redan 10. Det känns ok att vi vill och kan hålla oss bara till vänskap. Idag tänkte gå till bio, men den film kommer nästa vecka , stannar hemma och hitta på nåt annat nu. Ska hämta paket idag ut, lite bestälde- nya strumpor till mig, ett par byxor till J, kökshanduk och ny nattlinne. Måste börja med engelska allvar nu, måste komma kontakt med lärare nu , ska ringa på tisdag. Nu ska ta tid för J. Jag skrev igen honom, men bara att strömmen kom tillbaka och att försöker inte skriva för ofta honom, önskade ha en trevlig lördag, kram. Han svarade ok, att bra att strömmen kom tillbaka, och ha en trevlig lördag. punkt. slut. Skrev inte mer honom och föröker hålla det nu oxå , vet inte om klarar. Nu kom igen till HP, och började skriva där med några, och de svarar. Finns några som kan tänka att dejta, men vill inte börja hoppas igen så mycket. En skrev att vill hålla kontakt med mig. Måste plugga engelska men vet inte hur. Jag behöver studievägledning, fyn måste kontakta lärare, men hur. Det känns så mycket att hinna med allt. Skrev ut alla uppgifter, och måste hinna att göra minst en uppgift i veckan, eller två, och de är svåra att skriva, men ska försöka göra mitt bästa. Imorgon ska J till M-s kusin, då kan göra nästa uppgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0