11.januari

Tiden rinner bara. Ny år har börjat. Nu önskar jag att få fötterna på jorden, jag måste hitta min väg. Måste hitta nytt jobb och börja plugga på hösten, men vad. Tänkte ju förskolelärare, men måste klara engelska nu. Det är så jobbigt, bara kämpa på nu mycket. Det är så jobbigt med J, att vara ensamma med henne. Jag vet inte hur tänker hennes pappa, han lever bara sitt liv. Nu kommer han då kommer jag prata allvar med honom, jag har ingen annan val mer. Han måste ta hand om henne också nu. Pratade med D idag, hon säger att jag ska göra det omtenta. Det ä bättre, at få poängen mer. Det kommer bli jobbigt vecka nu, vet inte om kommer att kunna jobba, kan jobba då bara två dagar , inte mer. Hoppas att mina papper räcker för A-kassa, att kan börja stämpla nu. Och jag få socialbidrag nu. Jag hatar mitt liv, jag hatar att låna pengar, måste stoppa det igen. Jag har ingen annan val, att låna, att överleva. Jag började surfa igen hp, skrev idag redan ca 10 brev, ingen som svarar. Det måste bli slut nu, att igen börja surfa killarna runt, när måste plugga engelska nu. Jag vet att jag klarar engelska, om bara vill. Men känns för mycket just nu. Imorgon ska till ams, och sen måste kolla upp om kan få en papper försäkringskassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0