14.januari

Tiden går snabbt, har inte tid att skriva här heller nu varje dag. Det är för mycket just nu. På fredag ska åka och skriva omtentan, bestämde mig. Men började läsa nu idag, och har tid imorgon. Det blir mycket just nu, för att jag jobbar nu imorgon. Jag vet inte men tror att fick förlänga min engelska nu lite. Jag hinner inte fixa allt för fem veckor. Igår började chatta med en ny kille, han lät ganska trevligt, och vill fortsätta att prata. Jag hoppas inte mer på nån. Måste göra allt nu att börja må bättre. Jag mår redan så dåligt med allt. Nu vill bara att J kan stanna hos sin pappa igen varannan vecka. Nu har varit hela två månader alldeles själv, och betalat min tid. Behöver tid på mig själv, utan att stressa att lämna och hämta henne. Jag kan inte prata med honom mer om det. För att jag har tidigare frågat sakerna och han undviker helt nu. Jag vet inte hur han tänker. Nu har han haft sin semester. Jag känner nu att han kommer stanna bara här när J fyller år, och sen åker han igen. Jag orkar inte att vara med henne alldeles själv, om man skulle ha lite hjälp. Jag vill inte ha min mamma här. Hon vill komma igen nu när J fyller år. Jag har inte pratat med henne en evighet, hon hör inte vad säger, orkar inte med henne. Vill inte att hon kommer hit. Jag vet att jag är nu dålig mot min mamma, men jag klarar inte henne, det är alltid med henne problem, alltid ... Måste plugga nu lite svenska. Allt måste ta i början nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0