16.januari

Jag är hemma idag, fixat massor av papper nu. Ska gå till socialen nu snart, lämnar min ansökan. Jag hoppas att jag få lite pengar. Jag är rean helt slut att klara alla räkningar, bara betalar allt som kan , men kommer inte betala hyra nu. Vet inte hur mycket ,måste låna denna gången. Jag skisckade till M meddelande, frågade när han kommer hem, att vi måste dela J , och att han kan betala J-s träning den termin. Jag vet att han kommer inte betala det. Skit hur mycket jag hatar honom just nu. Ingenting kan inte planera med honom. Jävla idiot är han nu. Jag vill inte alls att träffa honom mer, men måste göra det för J. Hon fyller år, vet inte hur klarara med allt nu. Vet inte hur ska jobba nästa veckan nu. vet att tisdag o fredag ska vara uppdagen. Hoppas att få jobba nu alla dagar som kan. Ska jobba extra ett annat jobb också kanske nu. Nu ska börja fixa mig...jag beställde nya stövlarna nu, vet inte om de är varma eller inte, men de är i skinn. De måste hålla mer än ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0