18.januari

Sitter vid data , äntligen, inte haft tid alls nu. För att hade Sara under helgen. A åkte till Amerika och frågade om hon kan stanna här. Såklart hjälper jag henne, hon har hjälp mig mycket , hon är som min andra mamma. Min bästa vän just nu. Idag var vi på bio, det kostade för mig en hel del såklart. Men vi hade kul i alla fall. Nästa vecka jobbar två dagar, som är just nu, men kan ändras under veckan. På tisdag ska träffa lärare, då är ledig. På fredag skrev att kan jobba sex timmar. Vi ska få se hur det blir. En liten extrajobb på gång, men vet inte säkert om det. Sista dagarna har börjat chatta med killar igen. Nu är det två nya som ser ut at de är intresserad av mig. En kille från Stockholm andra bor långt borta , igen....men vi ska få se hur det blir. Han skulle inte skriva med mig, om han inte intresserad av mig. Men skrev honom att vill gärna lära känna honom, och han svarade samma , så kan det vara nåt på gång. Jag vill så gärna att få träffa nån nu. Nu när jag har tid när M r tillbaka. Jag vill inte vara ensamma nu, inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0