20.januari

Jag vet inte vad jag gör nu. Har jag blivit helt galen, i killen som tog kontakt. Jag vet inte om han är nu så seriöst med mig som han skriver. Jag är kanske för blåögd nu själv. Vi har bestämt nu att ses, men kommer att ses halvvägs i från varandra. Om allt känns ok då kommer vi att ta hotell. Men han vill gå till hotell, göra nånting annat än sex, sen gå ut och sen komma tillbaka. Och sen ha riktig sex...nu börjar jag bli lite tveksam om det. Jag är lite osäker, om han vill bara ha mig göra som han gillar och sen bara försvinna kanske. Jag har ingen aning om det ju. Vi båda vill ha varandra, han pratar redan jag vet inte vad, han hoppas för mycket för mig nu också. Jag vet inte om ja gör rätt, kommer han vara den som har letat efter. Varför annars jag kontaktade honom, jag har en känsla att jag måste träffa honom. Just nu tänker bara ,om han är redo att ha sex med mig. Han varit tillsammans med en tjej 12 ¨år, singel bara fyra månader. Jag är rädd att träffa honom nu, om vi kommer att vara besvikna för varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0