21.januari

Det snöar ute så mycket just nu. Beställde engelska boken nu, det tar ca en vecka att komma fram nu. Idag måste ägna min tid för engelska. Tänkte börja med nästa uppgift nu också. Igår vi pratade som vanligt. Jag ska ge honom nu bara en chans, att bevisa att han är seriös nu med mig. Det finns några andra också nu som visar intresse. Jag måste ha ju nån extra nu, om han kommer lämna mig bara sådär. Senare ska till läkare och hoppas att få sömntabletterna. Samt väntar nu ett brev av socialen, jag ska få en tid , och hoppas att få lite socialbidrag denna månaden. Jag måste låna igen pengar nu, först att betala tillbaka och sen måste ta att betala hyra, men väntar att socialen ska betala, då behöver inte låna fullt. Nu kommer det bli jobbigt även nästa månad. Nu håller tummarna , att kan jobba hela nästa veckan. Ok, nu börjar med engelska. Skrev honom också att måste plugga engelska nu, att kan inte skriva hela dagen nu, att vi kan skriva under dagen. Han sa ,ok, att han ska till sina föräldrarna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0