22.januari

Jag gråter nu....för att jag tror inte mer honom. Den kille som skulle träffats nästa vecka. Jag kan inte träffa honom. Jag trodde på honom, när han sa att han använder inte FB och vet inte vad folk skriver där. Och sen han blockerade mig, men fick gå in med andra konto. Såg hans sk. flickväns sida, som hade fött barn i december, hon skrev att Han ger henne styrka och glädje, osv och sen älskar dig. Jag bara kunde inte bli och jag skrev henne direkt och frågade om de är tillsammans. Jag har ingen aning om hon kommer läsa det eller inte, det hamnar i annan mapp där nu. Nu ikväll vi pratade lite, planerade nästa veckan redan...och nu allt detta. Han sa att en kompis kom till honom. Att kollar på filmen. Sen skrev honom att saknar att prata med honom, han svarade att jasså , att han är jättetrött idag. Nu skickade meddelande, och skrev allt , jag vet inte vad kommer han svara nu på det, han kommer inte skriva mer till mig, jag vet. Han trodde att jag är dum i huvudet, han trodde att kan använda mig som en leksak. Nu är han utan mig, han kan hitta nån annan. Jag är så besviken nu på honom, att han vågade göra så illa mig nu. Jag fattar inte varför han skrev tillbaka mig nu förra veckan, varför. Jag vet inte....men jag har andra nya vänner som är intresserad av mig. Nu har jag två killar, och jag tänker hålla kontakt med de. ...Måste kunna sova nu, men kommer inte göra det såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0