23.januari

Jag var ledig idag men A-s väninna som har egen städfirma behöver städhjälp och kommer hämta mig snart. Extrapengar behöver jag ju. Igår skrev honom, trodde inte att han kommer svara nånting men det gjorde han. Jag förklarade honom. Han nekade allt , eller han sa att han har ingen FB konto och inte hon heller, att vem jag kollar där. Jag sa honom att han har kvar FB konto, han blockerade mig ju, sen sa att han ska kolla imorgon. Sen sa att måste sova nu, han sa ok. Sa ingen "god natt" eller mer. Jag bryr inte om honom mer, nu kommer ha kontakt en annan kille som är snällare och trevligare och inte efter sex. Han svarar mig ärligt. Jag tror inte att han den som skulle träffat nästa vecka kommer att svara mer nånting. Nu han fattade själv att jag kom på honom. Hur länge tänker han ljuga mig...jag 'r så besviken just nu. Då hämtar även S idag, måste hinna handla också idag nu. Kommer handla sen, är hämtat S, om hinner såklart. Jag jobbade idag med t och hon betalade mig. Nu tänker jobba med henne, behöver extra inkomst ju. Han svarade mig och erkände att han har barnet med henne och att han älskar inte henne. Han var arg på mig mycket. Och hon hade läst mitt meddelande. Jag sa många gångerna förlåt men vet inte om han kan förlåta honom. Jag litade inte på honom, berättade att varit tidigare med samma situationen. Men tänker mest på det att hon fick ju barnet nu för två månader sen, är han säkert att lämnat henne. Jag vet inte men måste börja lita på honom. Han svarade mig då finnas en liten hopp att vi kan träffas men ä rädd att efter det allt kanske han ä förändrats. Frågade om vi kan prata senare , han svarade att han ska till föräldrarna att ä hemma efter kl 21 tiden. Jag vet inte om han vill prata med mig. Kan han förlåta mig jag frågade men han svarade inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0