24.januari

Igår vi pratade lite men han var lite trött och vill prata idag. Han skrev att han vill förlåta mig...han kan ge mig en sista chans. Jag är rädd att är förlörad honom. Men han svarade tillbaka "kram". Han ä besviken ju och jag förstår honom. Nu måste bara kunna prata med honom och hoppas att han kommer att förlåta mig . Klockan är 10 på kvällen.Tjejerna har somnat snart och sitter uppe och väntar när han ä hemma. Idag vi pratade lite. Han var i Malmö, hans kompis köpte bilen. Han skrev sist för tre timmar sen att han ä på väg hemåt.Jag skrev att ok vi hörs när du ä hemma. Han har inte läst sista meddelande än och börjar bli orolig nu. Jag ä rädd att förlora honom. Jag vill träffa bara honom nu. Det finns ingen annan för mig nu. Jag vet inte om ska vänta honom eller inte. Kanske är han ute med vänner. Jag vill inte sitta här vänta när han svarar. Om han svarar nu. Jag vill skriva honom nu att jag ä rädd att förlora honom nu men vet inte om det ä idé att skriva det. Kanske skriver honom att han kan se att jag vill träffa honom på riktigt. Saknar honom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0