25.januari

Det ä söndag och kunde inte sova ingenting i natten. Jag skrev honom att tänker på honom, vill träffa honom , jag är rädd att förlora honom...han skrev att kan inte skriva att kör bilen snöslask..skrev att hör av dig när du ä hemma. Han inte läst den och nu imorse skrev -hej kom du sent hem igår. Nu vet inte om han svarar nånting. Varför svarade han inget när han kom hem. Tror att han var ute sen och kom mitt i natten hem. Vi skriver varje dag med varandra han skriver alltid på kvällen med mig. Jag vill prata med honom, jag ä rädd att förlorar honom och skrev det honom. Han vet att vill träffa honom och tänker på honom. Nu får jag inte mer skriva honom , skruvit tre meddelande o han inte läst de. Han skulle skrivit mig att han hinner inte prata med mig. Jag ä rädd att han gick till henne nu...kan inte sluta tänka det. Idag svarade han i allafall. Nu har han varit med sin bror och hans tjejen, ätit . Han skrev att jag kan skriva på han svarar när han kan. Men två timmar har gåt nästan och han svarar inget. Hoppas han är hemma snart och kan prata lite med honom. Jag måste prata med honom nu lite. Hur ska vi göra nu, om vi kan ses nästa vecka eller inte. Jag måste bestämma nu, måste planera med jobb, vilka dagar kan jag jobba. Jag vill träffa honom, jag känner med honom nånting, nu måste vinna honom igen, att han vill träffa mig lika mycket. Han kommer att resa bort snart, jag vet inte när men snart är han borta. Men saknar honom redan nu, men vi har inte träffats. Det känns för mycket just nu. Om vi kan träffas och kännas om det är nånting mellan oss även när vi ser varandra. Jag vill just nu träffa bara honom, det finns ingen annan för mig. Nu tar jag lugnt, kollar på tv och sticker tröja till J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0