26.januari

Det är tyst. Jag väntar ett sms eller samtal från jobbet, men mobilen är så tyst nu. Idag var i socialen, alla pappar var ok. Och nu hoppas jag att de kommer inte räkna pengar som mamma skickar, ja kom ihåg att i början de räknade inte med det, men sist räknade de in alla krona som kom in . Om de räknar , då blir det inget för mig. Och fortsätter att låna. Jag hatar det, idag fick räkningar studielån, den måste också börja betala redan nu. Nu blir det ingen semester för mig, bara jobba jobba tills halvdöd man blir. Jag orkar inte mer städa de jävla hotellrum. Men har ingen annan val just nu. Igår prata lite med honom. Han vet inte än , när han ska resa bort nu, kanske idag få han veta, Om vi kan ses nu på torsdag. Jag skrev honom idag, att skulle åka idag att träffa honom att jobbar inte imorgon. Men han svarade , om , jag jobbar långpass idag. Jag visste inte att han jobbar. Frågade honom vad jobbar han med nu. Vet inte när han svarar nu. Han ä uppdagen nu, kan inte svara kanske. Men vet att han e en delägare i en föredag. Jag vill träffa honom så mycket nu, vill att det ä över. Om det blir inget då kan man gå vidare. Och om han kommer att åka bort redan nu då vet inte när han kommer tillbaka. Efter nån månad kanske. Bara om vi kan träffas....om allt skulle bli som man önskar, att det blir nånting mellan oss nu. Igår stickade J-s tröja, kollar på tv och sticker, det går snabbt. Idag tänkte ta och börja skriva nu på engelska nästa uppgift. Det tänkte vara klar förra veckan redan. Måste jobba på nu mer. men väntar ju hans meddelande... Klockan är snart 22 och jag blir galen snart. Det är så konstigt att vara ensamma, jag vill inte göra ingenting. Imorgon jobbar jag inte. Det är över gränsen, att vara ledig nu. Jag vet inte hur kommer klara med allt. Jag skickade nytt meddelande, om han vet nånting när han ska resa bort, men han inte läst. Jag börjar bli orolig nu mer och mer om honom. Tycker att han börjar att undvika mig, jag vet inte, han brukar svara mig ju snabbare än nu. Han jobbar långpass, men vad är det för nåt. jag frågade med han svarar inte, inte läser heller nu. Jag vill gå lägga mig, men kommer inte kunna göra det, om tänker hela tiden på honom. Jag vill bara träffa honom. Han vet inte än när han ska åka nu, tror jag. Eller han vill inte mer träffa mig, jag vet inte mer vad ska tycka om honom,lämna honom ifred. Kanske imorgon han har tid. jag vet inte, Ingen ide att bara vänta när han svarar nu. det är helt sjuk . jag blir sjuk i honom. jag vill träffa honom , jag vill veta om det finns nånting mellan oss, det känns nånting. Men chattar med andra killar, har en annan på gång, han bor i malmö, och skulle vilja träffa mig. berättade honom oxå at kommer att träffa en kille kanske nu. Han frågade att jag ska berätta hur det gick sen, det visar att han är lite inressearad av mig. han skulle träffa oxå en tjej, kanske den vecka kommer träffa henne. Kanske det blir nånting mellan de, jag är rädd. jag vill hitta nu bara en kille....vill inte mer vara ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0