27.januari

Det snöar ute, sitter vid data, vaknade klockan 8, åt frukost. Nu måste bara börja skriva på engelska. Skriva nästa uppgift, det är svårt att skriva om det. Jag fick prata med honom lite igår kväll tills han somnade. Han fick veta sent om det att han kommer åka redan idag. Att vi kommer inte träffa nu i veckan. Han sa oxkså att han kommer vara borta bara åtta dagar. Frågade om han vill träffa mig när han kommer tillbaka och han svarade "ja". Jag frågade honom nu om vi kan hålla kontakt på kik, om vi kan skriva här när han är borta, men han inte läst det. Han måste vara nu uppdagen innan han ska åka. Men hoppas att han svarar nu nånting. Och sen skrev till min vän J, som bor nära Malmö. Vi skrev nu några timmar, och det känns att han vill fortfarande att träffa mig. Men att det är för många hinder just nu, att vi bor för långt. Han skickade sin bild , han vill inte att glömmer bort honom, skickade min bild också nu. Jag vill ju träffa honom, men han sa att det blir svårt att träffas. Och jag har nu för många killar samtidigt, som har kontakt. Jag vet inte hur ska välja. Jag skrev till honom även om honom, att skulle träffats honom, och känns att han blev lite avundsjuk nu, att kommer träffa annan kille. Jag vet inte vad ska göra nu med alla de. Måste ha bara en kille, men behöver ju ha extra. Nu måste börja hitta att skriva om svenskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0