29.januari

Jag var på bussen när mobilen ringde, hade tid till psyholog. Men fick ny tid senare. Vilken tur jag hade att fick samma dag,för att jag vill inte ta ledigt så lätt. Nu måste bara jobba och betala min sms lån, som har växt nu upp till tio tusen. Jag har ingen ide om socialen kommer betala nu eller inte, väntar och kollar konto nu hela tiden. Jag hoppas ju att de betalar, om de inte gör blir det svårare.Igår började M skicka meddelande, fråga vad är mina planer och sånt. Han vill flytta men vet inte när eller hur. Jag blev så arg på honom , kan han inte bestämma nu och bara åka härifrån, han fattar inte att han gör allt värre. Han har ingen inkomst, som han säger att han har ingen jobb. vad då ingen jobb, hitta jobb då, han bara vill inte jobba. Jag är så trött på honom. Jag förstår att han hjälper mig ju med J , men det kommer inte fortsätta mer. Jag har gått vidare med mitt liv, och planerar mitt liv bara med J nu. Nu har jag mitt mål, min dröm- jag vill flytta från Stockholm, bara att gå och leva i ett lugnare ställe. Nu söker en man utanför Stockholm. Jag har just nu tre killar om kan säga så. Alla bor i olika ställe. Jag har inte träffat de, vet inte när kan träffa de. De vill att jag ska åka till de. Men det blir så dyrt. De kan åka hit, kan jag säga. Men börjar nu mer fundera på en kille, som har inte kommit över och tänker fortfarande på honom. Min Malmö killen....vill träffa honom, och nu vet att han vill med, och han skrev igen så -varför bor vi för långt från varandra...det visar att han vill , men tycker att det är lång avstånd. Tänker börja kämpa på honom nu kanske, om det blir inget med min motocykel killen. Vill ju träffa honom med. Det är så svårt att välja en. Kanske träffa alla de , och sen få se. Jag vill träffa och vill att de ska visa mer att de är intresserad av mig. Men de gör inte det nu....alltid är det jag som gör det. Nu måste skriva lita på engelska, och sen till läkare./ psyholog. Nu skickade in min nästa uppgift. Mår bättre nu att klarade att skriva klart den nu. Men är lite rädd att det räcker inte att få g, men hoppas att jag får det. Nu tänkte ta nästa steg och börja läsa boken. Det kommer ta lite mer tid att skriva och mer att skriva.Sen har jag kvar några mer uppgifter att skriva, nu tar en uppgift i veckan. Idag var hos psyhologen och hon kom fram , varför har jag svårt att sova på nätterna, och tror att hon har rätt. Problem är att jag har ekonomiska problem, som stör mig mest nu. Och det är sant att jag tänker för mycket på det nu. Hon ge mig lite papper att fylla i. Nu måste skriva som en dagbok , hur jag sover på nätterna. Jag måste börja sova lite senare att kunna sova bättre. Ikväll kommer jag nu sova vid kl 23 tiden. Och måste sluta att vila under dagen. Det känns bättre att lära nu sova bättre. Jag måste börja sova ordentligt nu. Jag tog nytt lån att betala hyra och jag väntar fortfarande socialen,de har inte betalat och börjar bli orolig att de kommer inte betala det. Jag kommer ihåg förra gången, när ansökte första gången, då fick pengar direkt efter några dagar. Nu har det gått tre dagar. Jag vet inte vad jag ska göra med mina alla killar nu. Vem är mest intresserad av mig nu. Jag behöver en tecken nu , som är seriös med mig och vem är inte det. Börjar bli lite mer osäker med P faktiskt. Igår han var lite annorlunda. Jag skrev honom, att jag vill träffa honom, att måste få träffa att det finns nånting som säger mig , att har en känsla. Men han undvek att svara nånting, liksom han bryr inte om det. Han skulle skrvit att han vill träffa mig med eller nåt, men han bara skriver annat. Därför är osäker om han vill träffa mig för sex eller börja med nytt. Jag vet inte, och börjar tänka mer på Malmö killen. Och kanske kommer säa honom nu snart, att jag vill träffa honom. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0