2.januari

Nyår har börjat och jag är kär... Jag har haft kontakt med en kille på badoo redan några dagar och det känns nånting på luften. Vi chattar varje dag, vi träffade även på skype. Jag tänkte efter skype-dejten han vill inte mer kontakt men han visar ut sin intresse. Det finns en problem- han bor nära Malmö. Vi har börjat prata om att ses, nu planerar han att åka till mig. Inget som är säkert, men nu känns allt bara så rätt med honom. Jag vet inte om han kommer. Om han vill ha bara sex eller nåt mer. Han säger att han vill ju ha mer. Men om han kommer nu då kommer han inte att ha sex. Tror inte att han åker så långt att ha sex med mig. Jag vet inte, hur det blir med honom. Det finns andra samtidigt som är intresserad av mig. Men känner att vill träffa bara honom. Om det blir inget med oss då kan gå vidare. Men har börjat ha kontakt med killar som bor utanför Stockholm nu. Idag var ams och skrev in mig arbetssökande nu. Nu kan ansöka a- kassa. Nu börjar jobbsökande allvarligt. På måndag börjar med engelska oxå nu. Ah orkar inte när kan prata med honom, han har besök idag av sin mamma och syskon. Skickade nu på kvällen att saknar honom, han svarade att det är fullt hos honom och han tänker på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0