31.januari

Nu är det gått en månad...och nu har tänkt vem vill träffa. Jag vill träffa honom, som bor nära Malmö. Jag började skriva med honom igen, och det känns att även han tänkt på mig. Men han är osäker, jag vet. Nu skrev igår igen honom, att har tänkt på honom på sista dagarna, och han svarade att även jag susat genom hans tankar. Och skrev varför bor vi så långt...nu vill jag inte ge upp....nu vill träffa honom. Jag skrev också, att jag är osäker om vill träffa den andra killen, att kanske bor han närmare och är snyggare, jag svarade att han bor närmare men jag gillar honom mer, jag svarade. Skulle pratat senare , men han hade besök, och idag han svarade inget tillbaka. Han var säkert ute igår och festade kanske. Och då skrev P, att han kommer att stanna nu två veckor där, och han skadade sin armbåge, att jag kan inte räkna med honom nu ca tre veckor, att vi kan ses slut av februari, och sen skrev att han har sina söner sista vecka hos honom. jag vet inte ju mer om kan träffa honom. Jag vill träffa honom också men är osäker med honom. Nu börjar tänka ju på J igen. Det är så jobbigt just nu. Jag vill inte mer att vara ensamma, vill hitta nu nån. Jag fick socialen, de betalade... till min ica konto, såg jag nu igår. Jag var glad, men måste fortfarande hålla mig nu. Nu åker kanske och behöver extra pengar nu också. Jag måste jobba nu mycket. Jag har möjlighet att börja jobba under sommaren heltid, om jag vill. Men hur kan jag nu, när vet inget med J-s pappa. Vad han gör? Jag kan inte räkna med honom, inget,om jag kommer säga då kommer han bli galen , jag vet det. Jag måste få veta vad gör han. Varför han stannar här nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0