3.januari

Nu sitter i köket , lyssnar lite musik och är bara själv. J kollar på tv lite och stickar , hon började bli intresserad av nu när jag gör det. Det är bra, att han vill göra som jag. Idag städade hemma, packade julen borta nu tills nästa år. Samt chattade med honom, min J. Varje dag blir mina känslorna starkare och starkare för honom. Vi pratar ganska öppet med varandra, han känner samma. Men är så himla rädd att han kommer snart försvinna. Nu vill träffa honom, jag skrev det till honom. Han vet själv att jag vill träffa honom. Han skrev att han tycker om mig mycket. Jag skrev idag om det att vill inte bli sårad. Han svarade att han vill inte göra illa mig. Vi kommer kanske ses på skype senare ikväll om han kommer inte sent hem. Han ska träffa några jobbkompisar. Desutom har börjat att skicka jobbansökan. Idag skickade redan två st . Måste hitta annat jobb. Det blir svårt nu. Vet inte hur kommer det vara, vet inte om ska fortsätta att studera på höst eller vad ska göra. Jag vill flytta härifrån bara. Nu ska ta det lugnt och sticka min halsduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0