5.januari

Nu är det måndag , sitter i köket vid data, lyssnar på radio. Nu skickade några mejl.Hoppas få svar snart. Idag måste gå till skolan, låna boken. Måste börja plugga nu engelska, det kommer ta tid, måste studera hårt nu. Känns att det är svårt kurs för mig. J är hemma nu har kompis S här, hon sov hos oss. Det går så bra med honom just nu. Han jobbar nu och hoppas att han kan ta ledigt från jobb några dagar att komma till mig. Om han skulle komma redan den veckan. Då skulle vara så glad. Det är så jobbigt nu att man kan inte vara nära varandra. Och vi bor så långt från varandra. Rädd är jag att han eller jag blir besviken , jag vet inte. Just nu känns allt så rätt med honom. Är det han som har letat efter så länge. Jag vet inte det. Om allt går som vi vill , vet inte hur blir det. med avståndet. Vi kan inte ses så ofta. Vill lämna badoo nu..Det finns sndra killar som är intresserad av mig också.En trevlig kille är där och tänkte berätta honom att har träffat en kille men allt är inte klart. Snart måste jag gå, S-s mamma ska komma hit , hon har mina nycklarna. Sen kommer J stanna med de. Kanske de ska gå åka skridskor. Sen kommer jag hem. Jag hoppas att mamma kommer skicka pengar nu den vecka, måste ladda J-s kort och behäver köpa maten. Nu har inga pengar kvar, allt är slut. Vill inte låna mer,det blir svårt sen att betala tillbaka. Nu lånade sextusen som är minus , dvs måste tjäna in de pengar men hur. Måste jobba nu så mycket bara kan. Vill inte tänka när J fyller år. Det blir jobbig att göra allt för henne. Hon vill nu ha kalas i badhuset. Och det blir så dyrt, jag kommer inte kunna betala för det. Jag tänkte nu att hon kan ha hemma pydjamaskalas med närmaste vänner. Det blir inte så dyrt då. Jag vet inte. Nästa år fyller hon 10 år, då kanske kan fira lite mer. Klockan äe snart nio, sitter igen vid data. Idag har det varit så jobbigt dag. Han skickade meddelande när var på väg till skolan. Och han berättade att de kommer ha nu mycket jobb, att han får inte ledigt förran juli- august. Han skrev att han är så ledsen. Han ville ta ledigt nu att komma till mig, men nu han fick inte. Vi prata lite idag. Han sa att jag kan hitta annan kille som bor närmare men sa att vill inte träffa nån annan, att vill träffa honom. Jag vet inte hur det kommer bli men just nu känner att han vill inte att ses, han kommer inte till mig. men nu vill prata med honom att då kommer åka till honom. Jag sa att inte ge upp så lätt. Men han måste vara rädd att han kan inte ha distansförhållande , han klarar inte att vara utan varandra för länge. Nu vill prata med honom, att försöka att ses och sen bestämma om bygga vidare om vi kommer att känna så. Jag har starka känslorna med honom just nu och känner att vill bara honom. Jag vill veta om han känner likadant. Vad kommer han svara om det nu, när säger att komma till Malmö, att vi kan ses kanske där. Då måste boka även hotell för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0