6.januari

Det går sakta just nu. Tänker och saknar honom. Vi prata lite idag. Det känns bra att vi kan hålla kontakt, men vi måste hålla nu gränsen. Han vill ju prata om sex, vill se mig. Jag vet inte, det är jobbigt att prata med honom. Men han svarar ju mig. Idag fick veta att klarade hemtentan, och är klar två delar av kurs, nu vill klara även omtentan, tänker plugga för det nu. Då kanske kommer det bli bara en del, som kommer bli "U" . Jag klarar att plugga högskolan, jag är inte så dum som trodde ibörjan. Nu måste klara bara engelska. Det blir jobbigt, måste prata nu med lärare, att hon kan ge tips för studier. Jag har boken som pluggar själv. Måste oxå få jobba nu, men det är tyst. Ingen jobb. och sen skicka alla papper till socialen, nu måste de betala mig. J vill att stickar henne oxå nu den halsduken. Kanske bättre att börja göra till henne. Hon var ledsen idag lite, och vilade lite. Nu mår hon bättre lite. Läst lite engelska,och nu vet inte vad ska göra. Idag varit inne hela dagen. Jag väntar att mamma ska skicka pengar, hoppas imorgon får jag. Måste köpa maten hem, har nästan inget kvar snart. Sen måste ladda J-s sl-kort. Vill jobba nu den veckan, hoppas får sms snart eller samtal. Måste få in pengar nu... Nu föröker få kontakt med andra killar på nätet, som haft kontakt, men ingen som är online. Till en kille skickade kik meddelande, men hans mobilen är avstängt. Jag vill träffa nån, det blev inget med honom. Idag har chattat lite, sa att vi kan höras senare ikväll, han sa det gör vi. Nu frågade om han jobbar imorgon. Att kanske vi kommer inte att prata mer ikväll. Vill bara säga om han kommer skicka meddelande, och svarar inte, att kanske somnat. Jag vill inte släppa honom så lätt. Tänker på honom ju, men han vill inte att jag gör det, han vill att hittar nån annan, han vill inte att är ledsen, han skrev även - jag tycker om dig.... Det är ingen ide att ha kontakt så nära med honom, att fortsätta varje dag att skriva varandra nu. Det är jag som börjar nu hela tiden. Om kan bara glömma honom lite lättare. Men det är redan för jobbig. Jag vet inte vad ska göra. Mitt liv är redan så upp-. ner , bergbana, Jag vill vara lyclig, det finns killar där ute, det finns som är intresserad av mig. Men vill hitta nån att bli kär i. Jag hittade honom, men han klarar inte avståndet. Det är problem. Vill bara sova nu på natten, kunde inte alls att sova nu inatten, kanske kommer sova tidigt nu, om han svarar inget. Han kanske slutar att svara mig..jag vet inte ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0