7.januari

Hemma sitter vi idag. Måste gå handla nu. Tog precis nytt lån. Betalar direkt tillbaka, när mamma har skickat pengar. Började skriva med honom han svarar, han vill ses ikväll på skype. Vet inte hur det blir med allt. Jag vill ju bara honom. Vi ska få se hur det blir, kanske han gillar mig mer och mer varje gång nu, att vi kommer att träffas nån gång. Fick sms att ska jobba imorgon och på fredag. Jag är så glad, för att jag behöver det nu. Att jobba alla dagar nu. Jag känner att det blir bättre bättre nu. Med jobb och livet, men saknar en man i mitt liv just nu. Jag har honom, men det är bara sex med honom. Nu ska städa hemma lite och sen ska vänta pengar och gå handla nu maten hemma Handlat maten och handlade lite. kollar på tv och chattar med honom. Idag vi chattade under dagen och vet inte vad är det med oss. Vi kan inte vara vänner, idag sa att vi måste sluta men kan inte, vi kan inte glömma varandra , han svarade att han saknar mig, då skrev att det måste vara nåt mellan oss, han svarade det är nåt. Att det måste vara så jobbigt, att vi bor för långt ifrån varandra. Chattar med honom. Han ville ses på skype, vet inte om vi kommer att ses där nu. Känner att det är lite för mycket. klarar jag se honom i ögonen, när saknandet är så stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0