8.januari

Jag är trött, jag har ont i kroppen och jag orkar inte mer, jag r så ledsen nu. Ledsen med honom. Jag försökte prata med honom. Om nästan allt, vad vi vill. Han svarade att han vill...men orkar inte vänta länge och se om det kommer att funka mellan oss. Han vill inte ge chans för det. Han tänker mycket på jobb, jobb med flytt, familj. Han skrev att glöm mig, jag är inte värd honom, gå vidare , och sen skrev han att ibland röker han marjuaana. Jag svarade, jag bryr inte om. Frågade om vi kan skriva senare , han sa ok. Jag vill säga allt för honom, men jag vet inte hur. Jag saknar honom så mycket just nu, men jag får inte visa ut. Jag vet inte mer hur prata med honom. Han skrev att han vill, han är lika rädd som jag. Jag vet inte om ska säga honom att ville komma till honom, att kollade tågbiljetterna redan. Men det kommer inte hända, att vi kommer att ses, han har stoppat nu allt. Om allt skulle vara annorlunda, han skrev att det är bättre att vi är vänner. Jag skrev honom även att jag raderade mitt konto på badoo. Jag började skriva honom, och han svarade nu. Jag är osäker just nu, vad ska prata, hur ska prata med honom. Nu måste hålla mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0