10.juli

Har fixat lite grejerna redan idag. Mejlat några mejl. Jag behöver många papper att skicka in nu när söker lägeheten. Det är inte 100% säkert att får den lägenhet. Igår min väninna sa att det fanns en tjej som var väldigt på där. Jag har mejlat till uthyrare och frågat hur kan jag tacka ja till lägenheten nu och frågade vilka papper ska skicka in nu. Jag vet inte hur det blir nu med J om hon kommer med mig eller inte. Om jag får lägenheten då får jag den i september. Behöver flytta in tidigare ca två veckor innan om tar J med. Jag behöver tid och fixa innan ju, finns inget där inne. Jag måste få nu höra av vad säger x , jag måste få veta nu hur han tänker.Men han bara smutsa ner mig just nu. Jag kommer inte mer att störa honom, jag försöker att inte kontakta honom men jag skriver hela tiden honom. Igår började igen skriva men han svarar nästan inget.Han skriver ju tillbaka, men skulle skriva något mer. Han har just nu 0 intresse med mig, känner att ingen ide att lösa tiden för honom. Jag vet inte, kanske han är trött nu på mig. Det är bättre att inte mer kontakta honom. Han vet nu att kanske kommer få lägenheten, och det ligger nära till honom också. Allt går nu så snabbt,måste fixa så många sakerna. Jag måste hitta någon nu som kan bo här en tid, måste hyra ut lägenheten , kanske kan ta med min säng och soffa , jag vet inte vem ska köra de. Har en liten chans för det. Men allt är upp o ner, kanske bättre att sälja de. Jag vet inte. Jag måste ha sängen hemma, jag kan inte sova på madrassen. Det betyder att jag kommer att börja från 0. Det kommer blir så jobbigt nu i början, och svårare om J ska med. Jag vill ju att hon ska följa med. Men allt hänger på nu på hennes pappa. Jag vill prata med honom klart allt nu. Jag har återställt min data nu, nu måste börja ta hand om den bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0