13.juli

Idag fick J hem och pratade lite med henne om min flytt. Hon vill inte följa med. Jag vet inte vad jag gör, jag vill inte flytta utan henne. Det känns att hon kommer börja glömma bort mig. Jag vill inte lämna henne med sin pappa. Hon kommer börja ta avstånd från mig. En sak som jag inte förstår varför kan inte han svara hur han tänker. Jag måste få svar av honom den veckan. Han vill inte bara diskutera om det med mig, han vill att tiden bara går. Jag börjar mer och mer börja hata honom nu. Måste vara stark bara just nu. Jag vill helst ha ensamvårdnad då är det bara jag som bestämmer, men den J... i.... bara måste förstöra mer mitt liv. Jag vet att hon vill inte flytta men skrev honom att det blir lättare för honom om hon kommer med mig.Han bara undviker mig bara väntar att jag gör eller säger sakerna ochs sen han bara exploderar. Den vecka kanske få något svar från lägenhet. Jag behöver andra som hjälper mig att ta den beslut. Jag skrev på FB och de finns några som svarade och de säger att de skulle inte klara att flytta utan barn. Det gör så ont till mig också just nu när tänker mer och mer på det. Jag kommer inte klara att vara utan henne, jag vet det redan. Jag klarar inte att lämna henne...gråter just nu så mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0