18.juli

Det är lördag, det är stor städdag. I veckan hände det som trodde inte, hade redan gett upp alla mina drömmar att börja nytt liv och sen...i onsdags pratade med x. Vi alla satte vid bordet och han godkände J-s flytt. Hon kommer med mig, jag gråt sen av lycka. Äntligen kan vi börja nytt liv. Det kommer vara jättejobbigt i början. Vi kommer att börja från 0. Med allt. Just nu har jag ingen lägenhet än, men jag hoppas fortfarande att jag få den som önskat. På måndag tänkte ringa och fråga om den andra lägenheten. Jag söker ju vidare. Bara bostad som saknas. Nu har jag ingen väg att packa bara framåt måste se. Det blir bättre snart , jag vet. Det är så mycket som händer och måste fixa redan nu. Måste börja sälja sakerna. Idag tänkte fixa J-r o la upp annonsen i blocket. Jag måste bli av möblerna att få lite pengar . Igår hittade vi till hennes nytt rum säng med hylla o skrivbord. Det blir dyrt att börja köpa allt nytt men jag har ingen val. Kanske måste ta nytt lån för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0