24.juli

Jag ä i Kalmar o kollade två lägenheter men tror inte att få en av de. Det börjar bli tuffare att hitta nu bostad och börjar bli mer stressad för allt. Och nu hände det som trodde inte alls att händer. Min Kalmar vän tog bort mig som vän, helt plötsligt. En dag vi pratade som vanligt men sen när berättade att kommer kolla några lägenheter då var han tyst när frågade om han ville ses. Jag fattade inte varför han gjorde det men börjar tro att han trodde inte att jag menade så allvar nu att flytta hit. Det kan inte vara inget annat. Jag blev så ledsen och skickade sms att vill ha kvar kontakt med honom men han svarade inget tillbaka. Men när jag flyttar hit då kommer jag säkert att träffa honom här. Försöker inte tänka på den men det är så jobbigt just nu. Måste hitta snabbt lägenhet nu. Kanske kan bo hos en ny vän som har skrivit här, han kan hyra ut ett rum en kort period men jag känner inte honom inte alls och är rädd för det. Igår sprang jag här, gick lite runt och det är så himla fint här att bo. Det ä så lugnt här vill komma bort från Stockholm. Jag har bara tre veckor kvar nu att hitta något. Nu betalade för det att åka hit o kolla lägenheter ca tvåtusen. Det ä dyrt att åka för ingenting, kanske måste åka igen hit om hittar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0