25.juli

Idag jobbade jag som vanligt, men tänker hela tiden något annat. Tiden går nu snabbare och allt börjar bli stressig. Att hitta lägenheten nu. Jag skickade mina papper till honom som hyr ut sin bostad. Hoppas att han kommer hyra ut den till mig, men vill inte börja hoppas för mycket. Varje dag kollar på nätet och skickar överallt nu. Det skulle vara bästa om jag får egen lägenhet men det kanske händer inte än nu. Dessutom sover jag så dåligt på nätterna också. Jag är rädd mer och mer nu när tänker på flytt, hur kommer vi dit, när kan vi flytta, när hittar vi bostad. Det är så svårt. Och känner mig ganska nere för honom också, tänker på honom, varför han gjorde så mot mig, jag gjorde inget fel, men han blev mer rädd för mig nu när skulle flytta dit. Jag raderade hans nr i mobilen. Han vet att jag vill(e) ha kontakt med honom när flyttar dit men just nu gjorde han sin val och det är att han vill inte ha ingen mer kontakt med mig. Han försvann redan en gång, men jag hittade tillbaka till honom men denna gång släpper jag honom bara gå. Jag skrev mitt men han svarade inget tillbaka och för honom är jag glömt nu kanske för alltid. Nu känner jag mer och mer att släppa in någon , att öppna sig till någon, det kan inte jag. Jag är sårad just nu så mycket, gråter....Saknaden är stor efter någon just nu så mycket, men jag behöver just nu att må bra själv innan jag kan träffa någon, att bli kär i någon. Jag har en väg framför mig och jag vill bygga mitt nytt liv nu med J, vi kan börja nytt liv. Min mens är igen övertid som vanligt, jag känner att nu börjar det men inget händer. Det måste vara allt stress med mig. Idag skulle gått och springa men det regnar bara hela tiden. Imorgon ska jobba men är ledig på måndag och sen ska ta en löprunda, minst en mil tänkte ta. När kommer jag flytta till Kalmar då kommer jag springa där också, men nu kan hända att kommer träffa "honom" men han är borta från mitt liv, måste glömma bort honom nu för alltid. Han var en snäll, trevlig, rolig lagom snygg kille för mig, han var lite annorlunda, han hade den lilla extra som hittade inte hos andra. Måste ta nya steg och släppa honom, det har jag gjort. jag addar inte honom på FB, jag raderade hans nr...det var jobbigt men måste gå vidare. Säljer sakta grejerna hemma, och har tjänat in nästan tusen kr, sparar pengar för Kalmar flytten. Jag behöver pengar, när vi flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0