27.juli

Det är måndag och idag började anmäla studentbostad, det finns kö där med och jag har inga poäng nu...men hoppas att hittar snart nu lägenhet. Många som söker just större bostader där. Idag var jag ledig, städat hemma, löptränat , bara tagit det lugnt. Från jobbet fick sms bara på torsdag o på fredag. Det känns inte så bra, vill inte bara sitta hemma. Imorgon ska åka och kolla runt i affärerna, jag skulle vilja behöva köpa en löparjacka, och såg att det är halva reapriset. Tiden går så snabbt och det är redan stressigt. På fb tänkte adda denna nya vännen men han inte godkände och nu tog bort den. Igår jag svarade på en inlägg om dejting, skrev ungefär så att dejtat killar o blivit besviken att nu har jag slutat att nätdejta, att tar ett stor steg i livet att flyttar från huvudstaden till mindre ort och hoppas att hittar "honom" och sen hade han tryckt gilla knappen o kommenterade också. Det känns lite att det börjar nånting med honom, jag vet inte. Han ska hem till Sverige och sen vi kommer att höra av oss. Han ska kolla om han har någon som hyr ut bostaden eller han kan hyra ut ett rum. Jag vill inte börja tänka på honom , men sista tiderna han gillar mina kommentarer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0