3.juli

Det är sista semesterdagen och har ingen lust att åka hem...vi har haft det bra. Det blev inte som jag hade tänkt, hade många andra planer. Just nu känner mig lite ledsen. Ledsen för att kanske kommer inte mer att kunna träffa honom. Igår frågade honom om denna tjejen som han träffade och han skrev att han vill nog träffa henne igen, skrev att hon var snygg och trevlig. Och då frågade om han vill träffa mig och han sa bara att vi träffade bara som hastigt. Frågade sen vad tyckte han om mig, jag väntade att hon skulle sagt att jag var trevlig och snygg också men han svarade bara att han hade lite synd om mig om min x beteenden och att dotter hamnar i kläm....När träffade honom en liten stund i lördags tyckte inte så mycket om honom. Jag vet inte han var ju trevlig och sånt men den känsla var kallare lite. Och tänker ju på Malmö killen .... Jag har nästa vecka en jobbigt vecka framför, på torsdag kommer antagningsbeskedet ... Och nu hoppas jag att jag får bostad. Idag mejlade till en bolag som inte har någon kö. De ska kolla min anmälan nästa vecka och kanske kommer hit igen. Den lägenhet var från september om jag minns rätt. Jag är osäker om J kommer följa med. Jag hoppas att hon kommer göra det. Hur kommer hennes pappa att ta hand om henne, utan jobb, stressa hela tiden...det vet jag inte. Jag behövde tiden här att vara med henne, hon vill inte flytta såklart. Men hon kommer vänja sig och hitta nya vänner. Om hon kommer följa med då vill jag göra till henne en överraskningsfest hemma. Livet börjar förändras kanske nu och jag vill chansa. Jag vill börja nytt liv med henne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0