9.juli

Tiden bara rinner iväg. Det hänt mycket under de sista dagarna nu. Idag kom besked och jag kom in till skolan, samt kanske har fått redan lägenheten. Det hoppas jag, fick en erbjudanden men fick inte gå själv men en tjejkompis var där och sa att det var fint. Och område ligger ganska bra, 4 km från centrum. Problem eller inte så stor problem...det ligger samma område var bor B ( min Kalmar vännen). Berättade honom också om det, men känner just nu att han är inte mer intresserad av mig alls. Jag vet inte varför men det börjar bli lite kallare med honom. Jag skriver då och då och han svarar men inte så aktivt mer. Vill prata mer med honom. Men måste alltid fråga honom att få något svar. Och nu är det J som saknar mer och mer, pratar med honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0