10.juni

J hade skolavslutning idag och nu är vi hemma. Vi ska gå till en väninna grilla lite och fira lite barnen. 
Jag fick en mejl idag...sökte hotelljobb i Borgholm i Öland. De kan erbjuda jobb till mig och frågar hur det går med mig att flytta till Kalmar. Jag ville bara gråta av lycka men jag är så vilse just nu. Det är min chans att börja nytt jobb och börja nytt liv. Men har J måste tänka på henne. Varför vill inte hennes pappa släppa oss varför måste han göra det jobbigare för oss. Jag vet inte vad ska göra, tänkte fråga honom vad han vet om hotell men sen kommer ju han fatta att har sökt jobb dit. Jag vill inte helst störa honom...men jag börjar bli kär i honom. Jag känner något redan ibörjan hade något med honom. Han är helt annat som alla andra som jag har träffat. Om bara livet kan vara mer rättvis. Jag vill just nu kunna vara hos honom, att vara med honom. Men är så rädd att träffa honom nu när åker också. Om två veckor redan åker vi. 
Igår betalade mina lån som tog att betala resa och hyra. Samt köpte till J lite grejerna och såg mitt konto...inte mycket kvar. Men vill betala alla räkningar nu innan vi åker. Vill åka till Estland också. 
Det känns att det här allt är förändringar som kommer hända med mig nu som läste i horoskop.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0