12.juni

Jag har inte haft tid att skriva här så ofta. Tiden bara går och nu är det bara en vecka kvar och sen är vi lediga två veckor. Imorgon tänkte gå och boka kryssning men det kan hända att det är dyrare när jag vill åka. 
På måndag ska till frissan, tänkte att behöver klippa ordentligt toppar och vill min lugg fint nu. Fick en deal 150 kr, jag vill ju se ut snygg när kommer träffa honom. Igen skrev honom, dumma jag , bara kan inte hålla borta. Frågade bara om han ska springa imorgon. Men före skrev honom om han solar också som jag på balkongen, han läste direkt men svarade inget. Han måste vara Uppdagen. Klockan är över 10 på kvällen och han inte varit inne på FB tre timmar, dvs han är inte hemma. Jag vill inte börja tänka igen mina dumma tankar...bara ta det lugnt. Tror inte att han kommer svara nu när han läser det. 
Jag har ju lite känslorna hos honom men jag bara är rädd att bli sårad igen, jag är rädd att träffa honom, jag är rädd att titta in i hans ögonen se hans blick. Bara att ta det bara en dag i taget. Nu tänkte hålla borta några dagar. Tänkte skriva honom nu när han har namnsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0