13.juni

Jag vill bara gråta just nu...han svarade sen men stängde av mobilen. Imorse skrev tillbaka och frågade vad ska han hitta på. Städa, sola o träna och en dejt ikväll. Blev nyfiken på en gång. Det ä en tjej som han haft kontakt årtal, de har pratat bara på nätet och hjälpt varandra genom livet. Om nu ville hon träffa honom helt plötsligt. De sagt att de kommer inte träffas, hon bor i Borås. Hon kom nu idag till honom och stannar hos honom... Jag berättade honom om det vad har hänt med mig när träffar någon och intresserad av mer än vän. Han sa att han sagt att han  vill inte någon förhållande med någon. Och han skrev att han hade ingen aning att jag var så intresserad av honom nu. Han sa att han ska berätta mig hur det gick såklart senare. Efter det ville bara gråta och mår så dåligt just nu. Hela mitt hjärta är tusen bitar just nu... Jag vet inte än hur det går nu men är rädd nu mer än tidigare. Jag hoppas att han kommer berätta mig redan imorgon. Om han inte gör det då tänkte skriva honom på måndag kväll, jag mår så dåligt just nu . Kanske blir det ingen dejt nu när vi åker, jag vet inte. Idag åt bara frukost ingen mat vara lite då och då. Vill inte äta vill bara gråta nu och allt det går över J just nu hemma ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0