14.juni

Mår så dåligt idag, orkar inte göra inget med J idag. ...vill vara bara själv. Jag har gråtit redan så mycket idag och vet inte när kommer nästa gråtattack. Han har inte varit online länge länge. Han är tillsammans med henne. Om han bara kan skriva redan nu hur gick det och vill veta nu om han vill/ kan träffa mig igen. Jag är så rädd att skriver honom och han kommer inte svara tillbaka. Mår bara så dåligt med allt med honom. Nu vet han att jag ä intresserad av honom mer än bara vän.
Men skrev redan idag honom. Och han har inte ändrat och vill ses. Vi måste hyra bilen nu och han vet att vi kommer inte på fredag och han berättade att hans syrran kommer samma helg men han hittar tid att ta fika ( igen). Det känns lite lättare nu och jag frågade inget om igår. Ville inte och han skrev inte själv heller. Bättre att inte fråga ju. Nu skriver han inget tillbaka bara läste mina två sista meddelande. Nej nu skriver inte mer om han inte skriver tillbaka. Det är bättre, alltid är det han som avslutar nu men nu han bara låter det vara ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0