15.juni

Jag är hemma och väntar när min estnisk tjejkompis kommer, hon behöver sova över nånstans och erbjöd att hon kan komma hit. Jag jobbar imorgon men de kan stanna kvar här. Aj om hans kille följer med ...frågade inte det ju. Nej det tror jag inte. 
Igår skrev honom för att såg att jag hade skrivit fel men han fattade det sen sa att bättre att jag ska gå och lägga mig, han önskade "sov skönt" jag vet inte varför säger han så...just nu tar honom som en vän. Men samtidigt tänker att jag erkände att jag är intresserad av honom mer än vän och han vet det och han vill fortfarande att ses. Om det skulle varit någon kille som säger till mig och jag vill bara vänskap då skulle inte jag själv ville ses. Men det vill han. Tänker inte på det så mycket, måste ta det lugnt. Jag vill ju veta hur gick hans dejten men vill inte fråga om det. Om det skulle blivit något direkt mellan de då kanske han skulle inte vilja träffa mig. Det är bara vänskap mellan oss inget mer och kanske det blir inget. Vill träffa honom nu ...men om två veckor har kanske redan träffat honom, kanske inte. Vi har inte bestämt när vi kan ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0