18.juni

Jag vill gråta just nu, jag vet inte mer vad ska göra med allt. Jag är så trött med allt. Om livet skulle varit lite lättare. Nästa onsdag måste gå till familjerätten och "prata" med honom. Jag är så rädd att se honom och prata med honom. Om allt skulle vara över, att båda kan gå vidare bara. Jag vill börja nytt liv utan att måste tänka på honom. Varför har han gjort så mycket illa mig och vill bara fortsätta med det. Jag vet inte hur länge jag måste orka leva med det att inte veta när han flyttar. Eller vad tänker han göra. Jag gråter..,
Jag saknar honom ...jag saknar min Malmö vännen, jag vet inte varför just honom, jag saknar bara det. Är det därför att kanske kommer inte mer att träffa Kalmar killen. Jag vill ju någonting med honom men han visar inte ut intresse. Bara svarar då och då. Idag skrev lite men han inte så aktiv med mig. Och jag vill inte börja med nya meddelande när han läser inte min sista. 
Jag är inte säker att kommer träffa honom nu när åker, kanske kommer åka  ensamma med J. På onsdag får jag veta det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0