17.juni

Idag var jag familjerätten. Nu har det allt börjat, bara att bita ihop och ge järnet honom nu. Vet inte hur det går. Redan nästa vecka nästa samtal och med honom tillsammans. Idag pratade med min Malmö vännen. Han tänker på mig, han saknar mig, han vill träffa mig...jag vet inte men det är nånting med honom... Han vill ha bara sex ju nu , inget annat.
Vem vill jag ha mer...den är frågan , jag vill ju B men vi är bara vänner inget mer. Jag tänker på honom och är rädd lite att träffa honom nu. Hur blir nästa gång nu, han tar mig som vän, han visste inte vad jag känner och nu vet han det. Allt är så svårt just nu. Vi pratar då och då. Imorgon skriver honom, han har namnsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0